tirsdag 12. januar 2010

Kaldt!

I det siste har det vært veldig kaldt her i Trondheim, så det har blitt veldig lite ordentlige turer på oss. Azarel har vist ganske tydelig at han syntes det var for kaldt ute. Han går rett utenfor døra, gjør det han skal, og så vil han gjerne inn igjen så fort som mulig. Har vi vært ute noe særlig mer enn 5 minutter så begynner han å hoppe rundt på 3 bein, og vet ikke riktig hvilket bein han ikke skal ha i bakken. Stakkar lille. Kaldt på beina ja.
Men innimellom så har det vært en og annen dag hvor det har vært litt mildere, og da har vi benyttet sjansen til å gå ut og leke litt. Fikk tatt endel bilder en av dagene også. Må få lagt dem ut i galleriet også etter hvert, men har ikke kommet så langt enda, så her er en smakebit:

Woho! Snø er gøy!

Elsker å løpe i snøen!

Pinne!

Haha! Min pinne!

Mammas øyensten

Vi har også vært ute og herjet i snøen i kveld, så nå ligger lille turbo i sofaen og varmer potene sine. Sover nok godt i natt. ;-)
Jeg har også kommet på et par ting til vi må prøve å få til i løpet av året... I tillegg til stor-Certet og vår første sporkonkurranse...
Jeg håper vi får med oss et par utstillinger i Sverige også, så drømmen er jo å få med seg et svensk Cert. Det hadde vært gøy. ;-)
Og så skal vi prøve å få trent litt lydighet, så kanskje vi tør å prøve oss på noen bruks-konkurranser etter hvert. Må trene endel først da, så har ingen mål om konkurranse i år. Men det er gøy å ha noen mål å strekke seg etter. :-)

1 kommentar:

  1. Hei Lene - nå har jeg lagt Azarel og din blogg til lista - så jeg skal følge med dere. Herlige bilder!

    SvarSlett