onsdag 19. mai 2010

Nå er det alt for lenge siden jeg oppdaterte her... Men det har ikke skjedd så mye spennende i det siste.

Kanskje med unntak av 17.mai. Da var det på med bunad og så ruslet vi en tur til byen. 17.mai er nok den eneste dagen i året hvor jeg vet nøyaktig hva jeg skal ha på meg, men det tar allikevel laaang tid å få på seg klærne. Er jo så mange hemper og søljer og mansjettknapper osv. Og bunadsko må være tidenes mest upraktiske oppfinnelse! Jeg hadde gnagsår på en hæl og 5 tær da jeg kom hjem! Det er bra det er et år til neste gang... ;-)
Men Azarel var superflink da! :-) Masse rare folk å se på, og han kunne ikke ha brydd seg mindre om korpsmusikken. Og så var vi i båten og spiste mat. Det var det hjemmelaget koldtbord og grillmat, og Azarel fikk selvfølgelig også smake. Pølse, svinefilèt, roastbiff, røkelaks, brødskive etc. Og han fikk en hel boks med leverpostei av min onkel. Litt bortskjemt må man være. Hehe. Vi var i byen i 3-4 timer før vi ruslet hjem igjen, og da var bølla sliten da. Han sov stort sett resten av dagen/kvelden. ;-)



Lillebøll i båten med sløyfe på halsbåndet



Dårlig kvalitet på bildene, men sånn blir det med dårlig mobilkamera...

Og i dag skal vi på trening med pinschergjengen. Må jo trene litt før spesialen. Er jo bare en måned igjen... ;-)

1 kommentar: