tirsdag 11. januar 2011

Nytt år, nye muligheter

Godt nyttår! :-)
Her har vi hatt en koselig julefeiring med flere familieselskaper. Azarel har storkost seg med masse oppmerksomhet og masse god mat. Nyttårsaften gikk også helt supert. Kvelden ble feiret hjemme hos min far, og når alle folkene gikk ut for å se på fyrverkeriet så gikk Azarel og la seg. Han tar dette styret med knusende ro. "Ikke noe å bry seg om, mamsen. Nå vil jeg slappe av litt mens jeg har sjansen." Flinkingen min! :-)

Nå er vi i gang med å planlegge det nye året...
Det blir nok noen utstillinger i år også. Vi må nok prøve å få med oss et cacib til i Norge, og hvis anledningen byr seg så tar vi turen til Sverige for å prøve å få med oss et cacib derfra også.
Azarel skal jo på årskontroll hos veterinæren i februar, så da vurderer jeg å få tatt rabiesvaksinen på ham også så vi kanskje kommer oss litt lenger enn Sverige også. Vurderer Danmark eller Finland (og kanskje andre land) men vi får se hvor langt tid og penger strekker til... ;-)

Vi skal også fortsette å trene spor når snøen forsvinner, og hvis det går bra så kanskje vi tør å melde oss på en sporkonkurranse også i løpet av sommeren (lurer på om jeg sa det i fjor også..). Ellers så vurderer jeg å finne en brukshundklubb for å prøve oss på rundering... Hmm... Tenke, tenke...

Og hvis alt går etter planen så kanskje Azarel får en "lillebror" i løpet av året. HVIS alt går etter planen! Det er mye som skal klaffe med timing først. Men vi har det da ikke travelt. :-)

Mange planer for det nye året, så får vi se hvor mange av dem vi får gjennomført... ;-)

1 kommentar:

  1. Lykke til i jakten på cacib, og veien videre på sporet!
    Håper du og Azarel får et kjempefint 2011:)

    SvarSlett