fredag 11. juni 2010

Bøllefrø vs superflinkis

Sist søndag var vi på pinschertreff. Ikke så veldig mye folk og hunder, men vi var ute i over tre timer og hadde det kjempekoselig rundt bålet. Azarel fløy jo bare i hælene på Inez. Lille gutten er jo sååå forelsket! ;-) Men Inez vet å si fra når han blir for nærgående da. Og så er dvergpinschervalpen Dante en ny favoritt. Tror nok Azarel synes vi kunne ha tatt med ham hjem... ;-)
Vi var også på trening med pinschergjengen på onsdag. Veldig gøy med både nye fjes og nye hunder. Og Azarel vet hva han skal gjøre når utstillingsbåndet kommer på og mor har lomma full av pølsebiter... Hehe. Flinke gutten ja. :-)

På dagen i går var min lille bøllegutt virkelig bølle! Tror jeg kunne ha gitt ham bort til den første som hadde spurt... :-@
Men etter jobb var vi ute og gikk en tur, og vi ruslet ned i fjæra. Jeg var litt skeptisk på å slippe ham løs siden han hadde vært umulius tidligere på dagen, men jeg tok sjansen. Azarel føk som en propell rundt i sanda, ned å smake på sjøvannet, tygge litt på en pinne, finne ut om tang kan spises, og spinne noen runder rundt seg selv igjen. Turbo! :-) Tror det var det som trengtes, for han var superflink til å høre etter mens han var løs. Og så møtte vi en dalmatiner-tispe som han fikk leke litt med. Og det var såpass varmt i går at etter ca 45min ute begynte han å bli sliten. Så da vi kom hjem måtte han ha litt vann før han gikk i senga for å slappe av litt. Godgutten min. :-)

Og nå er det bare litt over en uke igjen før vi setter nesa sørover for utstillingshelg. Først på Oppdal og så til Pinscherspesialen utenfor Drammen. Vi gleder oss! :-)

2 kommentarer:

  1. Høres ut som du har en vanlig Pinscher i hus - det er ikke langt fra latter til gråt! Lykke til på utstillinger. I mine øyne er han en av de aller flotteste gutta der ute!

    SvarSlett
  2. I MINA ÖGON MED ;)
    Och du... skicka han söderöver ;)

    KRAM

    SvarSlett