mandag 25. februar 2013

Hurra for Azarel! :-)

Mitt hjerte og min øyensten har bursdag i dag! :-)
Azarel er hele 5 år! Herregud, så fort tiden går!

Gratulerer så mye med dagen, store gullet mitt! :-D

Gutta venter på kake
 
Også i dag ble det bursdagskake, bestående av brødskive med leverpostei, Vom & Hundemat, masse hundekjeks og enda mere leverpostei (og litt pyntegele).
 
Forøvrig så har Kharon vært syk i helgen, med inflyensa-symptomer... På lørdag spydde han i massevis, og han hadde litt diarè på søndag (det lille som var igjen etter alt spyet..). Så på søndag var han skikkelig sjaber, han skalv, var varm, hang med både halen og hodet, og jeg måtte tvangsfôre ham for å få i ham bittelitt næring... :-(
 
Men i dag var han sitt glade, sprudlende, logrende selv igjen, så han måtte få smake litt kake han også (littegrann). :-)
Eneste problemet nå er at han er i "rett" alder, så det skal nesten ingenting til før han ser helt radmager ut... Men vi satser på at han er så frisk som han virker, og at vekta kommer fort på igjen.
 
Jeg har også fått meldt oss på noen kurs til våren...
Vi skal jo ha praksis-delen av Lure Cousing-kurset når snøen forsvinner.
Så skal jeg og Kharon på grunnkurs i april/mai, og jeg og Azarel skal på sporkurs i slutten av mai.
Gleder oss! Det tror jeg blir gøy! :-)
 
 

1 kommentar:

  1. Gratulere med dagen som var;) heldige de er som får kake:)
    stakkars kharon som var syk, godt han er sitt gamle jeg igjen nå! Høres ut som dere har en spennende vår i møte, kos dere:)

    SvarSlett