søndag 11. april 2010

Pinschertreff

I dag har vi vært på et kjempekoselig pinschertreff på Tanem. Vi var 5 mennesker og 6 hunder (3 dvergpinschere, 2 pinscherer og en bostonterrier).
Azarel var helt på styr og bare interessert i rumpa til Aimee. Aimee, som forhåpentligvis har bebiser i magen, var ikke fullt så interessert i å ha denne tullingen hengende over seg hele tiden da. Men hun var flink til å si fra når han ble for nærgående, og Azarel fikk seg noen time-outs innimellom. ;-)
Fikk tatt masse bilder, så skal sette meg ned å organisere litt etterhvert.

Ellers så har vi tatt av bandasjen på frambeinet for noen dager siden. Såret har grodd helt fint, og det vises omtrent ikke at det har vært noe der heller. Så da slipper vi å tenke mer på det. :-)
Såret mellom tærne på bakbeinet gikk opp igjen etter påskeferien. Azarel er ikke påvirket av det, og nå har jeg gitt opp å styre med det. Men det ser ut som det gror fint nå. Det var vel bare det som skulle til tenker jeg; at jeg skulle slutte å bry meg. ;-)

Jeg skal uansett få veterinæren til å se på det på torsdag, når vi skal dit for øyelysing. Krysser fingrene...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar