fredag 16. juli 2010

Sommer i Trøndelag

Det har igrunnen vært en veldig bra start på juli, og når det er fint vær kan vi være mer ute.

Forrige fredag (for en uke siden) dro vi en liten tur til Nydammen for å møte Kristine og den lille sjarmøren Pax. For et nydelig vesen! Blir jo helt valpesyk av å møte sånne skjønne valper! Og jeg tror Azarel mente at vi godt kunne ha tatt med Pax hjem. ;-)

Nydelige Pax

Azarel på pinnejakt
Pax vil også være med, men det var litt langt ned... ;-)

Azarel passer på så ingen spøkelser kommer og tar den nye kompisen hans

Pax fant ut at han kunne ligge helt ute på kanten...
Det tok ikke lang tid før han falt ned ;-)
Heldigvis var det ikke så langt ned, og vannet var pare noen cm dypt

Sjarmisen! :-)

Og så måtte jeg ha med dette bildet av prinsen min <3

Og sist søndag var vi på tur til Selbu. Maiken og Trayan var på besøk, og de pleier å gå tur ved Selbusjøen. Så da fikk vi ordnet et lite pinschertreff. Kjempekoselig med grilling, bading/vassing og masse pinscherlek! :-)

Odin

Azarel

Wookie

Nia

Styx

Far Trayan og sønn Wookie

Flere bilder kommer i galleriet sånn litt etter hvert (når jeg får rotet meg til å oppdatere litt igjen). Og så har Maiken lovet å sende meg badebilder av gjengen. :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar